Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lägga till PC disk i mac pro

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

SItter här med min sprillans nya macpro o intalerar. Trodde jag var smart och tog bara med mig disken från jobbets PC (som kör winXP med en massa special program).
Väl i mac-pron så startar XP OK men när den kommer till start up fönstret och jag skall skriva in login och password så har datorn ingen kontakt med tangentbordet eller musen.

Tacksam för tips.
Dum som jag var släpade jag inte hem hela burken utan tog bara disken annars skulle jag ju kunna skapa en virtuell maskin i paralells via parralells transporter.

Tacksam för hjälp,

PP

Har du installerat Boot Camp samt installerat Apples drivrutiner från Leopard DVD'n? Om inte så är det problemet.

JAg har instalerat boot kap på en tredje fysisk disk inte på den med fungerande system på. Jag hittade inte möjligheteen att bara instalera bootcamp på en redan fungerande instalation. Något jag missat?

Jag tror problmet var att min windows instalation int hade drivare för apples tangentbord och mus.

trivialt problem. Nu flyttar jag över det hela med med paralells transporter istället

  • Medlem
  • Malmö
  • 2009-04-29 15:48

Om du drar igång Win och kör in din Leopard-CD, installeras alla rutiner automatiskt.

1
Bevaka tråden