Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem att ta bort sidor som skapats med iWeb

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2009-04-12 20:47

Jag undrar om någon vet hur man tar bort "webbsidor" som visas på i iWeb på iDisk, men inte finns...? Öppnar jag Finder och iDisk-katalogen kan jag inte heller finna dem.

Finns det någon som har stött på något liknande?

Laddar jag upp en ny hemsida med iWeb ser jag både den nya sidan och de gamla sidorna som inte finns i iDisk-katalogen över webben, men bara den nya sidan via Finder.

Jag bröt ut ovanstående inlägg från en annan tråd.

Lägg inte in nya frågor i en tråd som handlar om något helt annat!

Jag försökte också sätta en tydlig rubrik på den här tråden, även om jag inte riktigt förstår frågan...

/Mod

  • Medlem
  • Malmö
  • 2009-04-13 10:14

ok tack

Berätta hur jag ska göra med att lägga upp en diskussion kring detta...;)

Ursprungligen av skanis:

Berätta hur jag ska göra med att lägga upp en diskussion kring detta...;)

Vi har en diskussion om detta. Det är där vi skriver just nu. Varför ska vi lägga upp en till?

För att starta en ny tråd/diskussion, så går man till det forum där man tycker att frågan passar bäst (i det här fallet "Mjukvara - Apple programvara - iWeb"). Sedan klickar man på "Ny diskussion". Man skriver en bra rubrik som tydligt visar vad tråden handlar om, och sen skriver man sin fråga.

Alltså:
"Ny diskussion" = ny tråd/diskussion
"Nytt inlägg" = nytt inlägg i befintlig tråd

/Mod

Har du gjort en full synk av din iDisk? I så fall ska du ha samma innehåll där som på din dator. Det låter som att du har något "skräp" kvar, som kanske försvinner vid synk. (men jag är lite trött och förstår kanske inte frågan )

1
Bevaka tråden