Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Väldigt segt tangentbord.

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Södertälje
  • 2009-03-27 14:44

Jag har den senaste macbookpro 15.4 tummaren och sen sak som kanske inte är världens undergång men jag finner detta väldigt iriterande är att mitt tangentbord är väldigt segt när jag ska gå tillbaka me backspace knappen. Finns det en lösning för detta eller får jag lära mig att leva med det ?

Ps detta är min första mac så jag är inte allt för kunnig va lite snälla om de en enkel flik jag ska clicka in.

Är det fysikt segt trycka ner knappen, att knappen är trög?
Eller är det att det tar tid innan backspace reagerar på skärmen?

  • Medlem
  • Södertälje
  • 2009-03-27 15:01

tar väldigt lång tid för backspace att sudda ut text från skärmen så självaste tangentbordet är det inget fel på utan det är bara nåt som e segt me raderandet av text bla.

Är det lika i ALLA program eller bara i ngt speciellt?

När upplever du att det är värst? Word?

  • Medlem
  • Södertälje
  • 2009-03-27 15:17
Ursprungligen av Goflorp:

Är det lika i ALLA program eller bara i ngt speciellt?

När upplever du att det är värst? Word?

Om du tänkt att de pga att jag kör me word så kan jag utesluta detta pga de är så med allt inklusive spotlight och safari osv

  • Medlem
  • Södertälje
  • 2009-03-27 15:16

Detta är inom allt så fort jag håller ner en speciell tangent så går det segt me att lägga in alla de tangenter eller sudda ut.

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2009-03-27 15:20

Och det fungerar inte att ändra till snabbt på "Upprepa tangent" under inställningar för tangentbord?

  • Medlem
  • Södertälje
  • 2009-03-27 15:40

Fyfan va skämmigt aja tack ska du ha för den lilla pointern. Som sagt har inte riktigt hunnit komma in i Mac världen ännu.

1
Bevaka tråden