Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Airport Expresstrul x2.

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har två st Airport express, den ena har jag i hallen och används bara för internet och den andra har jag i vardagsrummet till stereon. Allt har fungerat suveränt till för ett par dagar sedan då båda slutade fungera som dom ska. Den för internet fungerar bara om jag slår av trådlösa säkerheten och den till stereon hittas inte av datorn. Vad kan ha hänt och hur fixar man det hela? Ps. Svara som om jag vore 5 år, för datorterminologi är inte min starka sida:)

  • Medlem
  • 2009-03-01 18:03

Hur gamla är dom? Att jag frågar beror på att min erfarenhet är att dom håller exakt två år och sedan dör dom. Mer eller mindre.

Blinkar dom? Vilken färg?

Hälsn. Anneli / Nocke

Har samma upplägg. Hur de fungerar och inte fungerar är något av ett mysterium... det kan gå ett år utan ett enda problem, sedan är det som du beskriver helt dött och någon logik står icke att finna.

Tryck in återställningsknappen med ett gem och gör om alla inställningar mha AirPort-verktyget. När man gjort det en eller ett par, tre gånger brukar det till slut fungera igen...

1
Bevaka tråden