Min macbook har gått oehört fint ända sen juni förra året men jag har stött på problem med mina externa hårddiskar (iofs kanske det är fixat men undrar en annan sak också) jag har på min dator typ jämnt, o igår så kunde jag inte unmounta (kmr inte på det svenska uttrycket) min externa hårddisk så jag bara drog den den. Men sen när jag skulle sätta in ett usbminne, så tänds lampan som är i det å allt, men dator mountar inte USB:n, jag testar med alla mina externa o den mountar inget whatsoever! Fattade ingenting, startade om datorn o sen funkade det, men senare så var jag tvungen att starta om igen, o sen igen, jag inte startat om min mac så här mycket nånsin! Jag kunde sen diskarna i disk utility men inte använda dom som sagt. Konstigt. Det verkar dock som det kanske löst sig självt för det funkar nu (skriver här igen om jag märker nåt senare idag) men jag har märkt att det dyker upp en Volumes mapp varenda gång jag tycker i mina externa, är det normalt? Den kanske var dold innan jag vet inte om jag ändrat nåt...? Se bild.