Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Isync-Palm problem..!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hjälp..!
Min Palm Tungsten synkar jag mot min CUBE och med Palm Desktop fungerar det, eller rättare sagt fungerade det...

Provade Isync och laddade ner Palm conduit men fick det ej att fungera. Efter många försök togs Isync bort men inte funkade Palm desktop... Trots en omformatering av hdd och nyinstallation så funkar det inte. Finns det skräp kvar som skall bort..vad är det som händer...!?

Någon som vet, svara... nu får jag nyttja min Pc och inte vill jag fastna i den..!!

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2003-04-03 22:01

När du installerar ISync conduit så flyttas Palms original-conduit:er till en annan mapp bredvid. Man kan inte synca både till ISync och Palm Desktop samtidigt. Antingen eller gäller.

Därför måste du flytta tillbaka Palms conduit:er när du tar bort ISync:s dito. Att det inte fungerar efter omformatering av disken låter underligt.

Jag har även problem med iSync med min Nya T68i, man måste tydligen para dom stup i ett för att det ska fungera, har fått det o funka så där men den hittar konflikter stup i ett verkar som det är samma hela tiden 62 st av ca 180, förnamn raderat i T68i vilken spara ? men det finns ju namn i T68an, fattar ingenting snart. Och i adress boken kommer namn med Å först men ej i T68an ?

Och i iCal kan man tydligen bara synca för 8 veckor framåt, så det innebär att om jag har lagt in födelsedagar i juni och glömmer o synca så kommer man att kanske glömma dom som fyller år då, inte bra.

Så är det meningen att man ska para telefonen o datorn så fort dom där 3 minuterna har gått, har fått för mej att det skulle sköta sej själv, om man ändrat nåt i datorn eller telefonen så skulle dom känna av det o synca själv.

Finns det nån bra sida där man kan läsa hur man gör steg för steg Mac OSX 10.2.4 nyaste iSync o en ny D-link DBT-120USB

1
Bevaka tråden