Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Här men inte Här !

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2008-12-25 13:13

Hejsan alla ! Jag heter William Franzer och är 15 år gammal , Underskatta mig inte för åldern , jag har fortfarande mycket av lära av er men hoppas att en dag kunna klassa mig själv som total Apple-Nörd . Jag bor i Eskilstuna och går Högstadiet , ska snart börja gymmnasiet , IT linje så klart Jag är väll inte direkt ny här på 99.se (har i skrivande stud postat 69 inlägg) men igår så förändades mitt liv =)Jag fick i Julklapp en iPhone 3g 16 gb Black. Jag har väll alltid varit prylbög men inte som på senaste tiden , När intresset för iPhone Uppstod . Har lästa varenda forumstråd och kollat varje Youtube film om iPhone känns det som , Kunde iPhone utan och innan fasten jag alridg själv hållt i en. Har tidigare ägt ipods i mängder ,det hela började med iPod mini , Nano g2 , Shuffle , och senast Nano g1. Men med iPhone tas man till en helt ny nivå. Idag är mitt setup :

iPhone 3g svart 16gb ( Jailbreakad)

WESC Oboe svart/Timbuktu Edition

Griffin Hardcase Wave , Vit

Logitech Pure-Fi AnyTime

Se bilder
http://www.99.se/attachment.php?attachmentid=19766&stc=1&d=1230207025

Men ska den efter nyår åka över till London och då ska jag passa på att köpa på mig lite extra Smått och Gott. Än så länge är jag jätte nöjd med allt , Lurarna pumpar bra , Caset fullfyller mina behov och Klockradio har faktiskt oväntat bra resultat. Men för att avsluta så tänker jag bara säg att jag är nöjd som få och hoppas jag inte kommer vara allt för jobbig med mina frågor !

/Franzer

Välkommen hem då grabben!
Eller oss Apple-Nördar emellan; Välkommen till den ljusa sidan!
hör du en mörk röst under sängen som säger

"Come to the dark side... -we have cookies!" så gör INTE som den säger

Once gone mac - u never go Back....

Oh, nej då ! Inte underskattar vi dig för din ålder. Tonåringar har ofta både en imponerande energi och kunskap.
På mig låter det som du redan är en AppleNörd. Nörderiet handlar nog inte så mycket om att man har massor med Apple-prylar utan om att man är så intresserad som du verkar vara. Jag har bara haft Mac och iPoder i ett år men tycker det är så kul att lära sig nytt varje dag.
Fråga på du bara. Här finns många trådar om iPhone men dom har du väl redan gått igenom förstår jag.
Lycka till med din iPhone !:D
KaRo

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2008-12-25 17:00

Okej , tack för det varma välkommnadet grabbar och tjejer ! ,Ja som Martin Luther King sa : I Have A Dream - mac överallt , vid tvn,Datorn,sängen och kanske även badrummet

Senast redigerat 2008-12-27 17:13

Jo du, det har faktiskt hänt att min Mac följt med in i badrummet....:">

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2008-12-25 17:15

kan ju vara bra och vara road när man sitter där Specielt efter en dålig middag !

1
Bevaka tråden