Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Youtube-problem "kan inte ansluta.." på Touch!?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Härnösand
  • 2008-12-15 22:47

Så fort jag går in på Youtube via min Touch, och väljer tex. "senaste",
så dyker meddelandet "kan inte ansluta till youtube" upp..

detsamma händer om jag går in på direktlänken från touch homescreen..
vad beror detta på?? Kör trådlöst nät hemma och kan surfa på touchen...

Hjälp!!!

//najkks

Känner igen det där. Överhuvudtaget tycker jag YouTube är ett instabilt program. Cirka var tredje gång jag försöker titta på något så går det inte. Jag prövade alldeles nyss och alting kommer upp men den är seg tex med att ladda upp de bifogade bilderna till videorna. Det stod länge och tuggade på Läser in film...Har faktiskt nästan slutat använda YouTube och kollar istället på tex mina egna köpta kortfilmer under Videor eller programmet Joost. Det är inte samma sak men ändå.

Vet inte vad ditt problem med anslutningen beror på men du kan väl alltid pröva att tex rensa historik. Det gör du i YouTube programmet, under Mer (längst nere till höger) och sedan Historik.

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2008-12-16 00:10

Bra fråga...

dock har jag inget i historiken, den är helt ren..

Youtube funkar hur bra som helst på datorn, mot samma trådlösa nät..hmm??!

//najkks

Har du den senaste uppdateringen för iPod Touch ? Det är 2.2 som gäller nu. Den kan du hitta under Inställningar - Allmänt - Om - Version.
Om inte så kanske det är det som spökar. Fast det förklarar ju inte varför det är trögt för mig.

Är det mest när du trycker på "Senaste" som det strular ? Kan du se när du trycker på de övriga; I blickfånget, Mest visade, Bokmärken och när du Söker ?
Pröva att trycka på Mer och sedan Ändra och flytta på placeringen av Senaste ned till raden. Tror väl inte riktigt på att det gör någon skillnad men varför inte pröva allt...;)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-12-16 20:34

Samma sak för mig. Jag kan inte ens börja titta på filmerna på YouTube längre...
Läser in film... försvinner efter ett par sekunder som vanligt men sedan står den på 0:00 hela tiden.

1
Bevaka tråden