Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

hitta.se lanserar "gatvy"

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Precis som google har nu hitta.se även börjat med en gatvy över storstäder. Än så länge verkar det bara fungera i Stockholm, men inte på mac. Bara hos mig som Safari krashar?

hitta.se - Kartor, väder, vägbeskrivningar, telefon och mobilnummer

Det funkar för mig, använder någon av de senaste nightly builds av webkit. Snyggt implementerat tycker jag även om stockholm inte intresserar mig nämnvärt...

Ursprungligen av gabriel.fjellander:

Det funkar för mig, använder någon av de senaste nightly builds av webkit. Snyggt implementerat tycker jag även om stockholm inte intresserar mig nämnvärt...

Fungerar för mig nu med. Blandade ihop gatvyn med 3D-vyn som är något helt annat. Mycket högre bildkvalité än google. Mäktigt att traska omkring på gatorna

Fyfan vilken bra kvalitet!
För mig är det bara Stockholm och New York som är intressanta, så det här var mycket välkommet

Känns som att det funkar bättre än googles tjänst, eftersom man har flera val att trycka på, istället för att man måste trycka på pilen flera gånger innan man kommer till nästa kvarter.

Synd bara att min gata inte blivit fotad än Men man kan se huset från sidogatan i alla fall^^

Snyggt, men jag tycker nog att Eniros lågflygande flygbilder (kallat "utsikt") är mera användbart, gatvy lär ju bara göras centralt i stora städer.

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2008-12-11 11:39

Tycker som adrian att eniros "utsikt" är skönare. Man kan får en närmre bild vilket enligt mig oftast är det man vill ha

1
Bevaka tråden