Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bluetooth headset iMac

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har generation iMac anno januari 2008 och sitter och funderar på att köpa mig ett headset.

Funderar då givetvis på att inte dra till med onödiga kablar då allt annat redan är trådlöst runt mig och tycker då givetvis att det borde finnas ett blåtand headset som lirar med min iMac. Eller hur? Vet inte om kretsen i iMac stödjer ljud över bluetooth men det tycker jag men det vore ju kul om någon kunde bekräfta detta. Samt kanske ge mig något bra köptips. Lirar bara WC3 lite på skoj och vill bara kunna sitta i Ventrilo utan att ha högtalare på. Och slippa sladdar givetvis

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-12-07 21:41

Har själv inte testat om de bluetooth hörlurar som Nokia tillverkar funkar tillsammans med min Macbook pro.

Funderar själv på Nokias BH-604 som låter OK (har själv testat att lyssna musik från mobilen) men inte mer. Mikrofon finns inbyggt i luren men frågan är ju om man kan få samma funktionalitet (lyssna/prata) på sin mac som man får mot mobilen.

Nokia Sverige - tillbehör | Bluetooth headsets | Bluetooth-headset stereo BH-604

Om någon vet/testat så får ni gärna skriva.

Det funkar ju t ex i Skype med sån där fjantig plutt i örat-headset, både att höra och få in micen.

Så Mic borde fungera.

Nokialurarna var snygga JAWS.

1
Bevaka tråden