Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Invites till Boxee: FrontRows & XBMCs ersättare

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2008-06-24 17:08

Har några invites till Boxee: Screenshot Tour: Boxee Is XBMC with Newer Look and Social Flair

Det är Mac versionen av XBMC som har moddats rätt ordentligt med ett betydligt snyggare skin, massvis med sociala funktioner, bättre integration med webtjänster såsom Last.fm, Youtube & Flickr och det jag nog gillar bäst: inbyggd nerladdning av info om filmer och undertexter. Välj en film, klicka på Subtitles, välj språk och voila, nästa gång du kollar på filmen får du text.

Just nu är det i alpha-stadiet så fläktarna blåser på rätt bra och den har en tendens att krascha då och då, men den är tillräckligt stabil för att leka med. Sen har jag inte riktigt lyckats hitta en Now Playing skärm som man kan gå tillbaka till efter att ha rotat runt i menyn vilket är lite irriterande, men det fixar de väl snart.

Hojta till om någon vill ha

Edit: Det här inlägget hamnade nog lite fel, håller nån moderator med är det fritt fram att flytta på det

  • Medlem
  • 2008-08-08 10:34

Har du några invites kvar till Boxee? Tacksam om du kan skicka över ett

Hej
jag skulle också vilja testa om det finns kvar, såg nu att inlägget var några måander

Harry

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-10-11 11:47

Tjena!

Jag tar gärna en invite, sitter själv och väntar på att bli "alpha-testare" eller vad de kallar det...

Skulle också digga en invite.. Hårt!

Hit med en!
Sitter precis och testar olika gui för min mac mini!

Hade varit skitschysst om du har någon kvar att ge ut

Har väntat minst 3 månader från utvecklarna nu på att få invite till Boxee, men ingenting händer. Så hade varit gr8 att få kunna testa denna mjukvaran.

Edit: Oj, jo det var nog ett rätt gammalt inlägg

  • Medlem
  • Nacka
  • 2008-12-05 11:21

Jag har invites till boxee. Vet dock inte hur många men jag kan i alla fall bjuda in folk

Gimme!

  • Medlem
  • Nacka
  • 2008-12-05 17:44

PM:a mailadress

1
Bevaka tråden