Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem att avsluta Hotmail Plus-konto

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

... i tre års tid har jag försökt säga upp den hotmail plus jag har (eller vad det nu heter). Det blir olika problem varje gång jag försöker. Nu när det är dags för förlängning/avslut igen så kommer detta upp när jag besöker billing.microsoft.com (sajten man ska gå till om man vill säga upp sin tjänst, går man inte dit förlängs det automatiskt...).
---
Temporarily Unavailable
Due to a very high number of connections to our website we are unable to process your request at this time. Please try again later. If this problem persists, please contact Customer Support.
---

Visst är det lite sött, de ger en inga möjligheter att avsluta. Nu kommer de att dra pengar igen, måste nog säga upp mitt bankkonto för att slippa undan. Men då kommer det väl någon slags inkasso antar jag

Micro$hit IMHO...

Beundransvärt att du tycker det "är sött".
Själv skulle jag bli arg. Jag skaffade IncrediMail där det ingår en del animationer i e-posten. Dom hade massor med lurendrejerier för sig. Det var jättesvårt att säga upp sig och dom drog ny årsavgift utan att fråga först !! Något blev fel så jag satt med två program och två avgifter till sist. Stor varningsflagga för dom !

  • Medlem
  • Östersund
  • 2008-11-25 06:35

Ring din kortutgivare! Visa eller vad som, gör en anmälan. De flesta kort kommer mot olika sorts försäkringar.

Nu har jag testat från en windowsdator och kom då vidare till att kunna säga upp tjänsten. Tyvärr accepterades inte uppsägning via webben utan man är tvungen att kontakta kundtjänst. Det gjorde jag direkt och nu är jag FRI!

De var tydliga med att säga att jag nu inte kommer att nå hotmailen via outlook eller outlook express längre, men det kan jag nog leva med

1
Bevaka tråden