Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad är det med TV-program och iPhones?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu måste jag säga ifrån, Har sett hur många tv serier som helst nu där de använt en iPhone men komiskt nog har den upp-och-nervänd. Senast på listan är nu Entourage där Ari Gold's fru håller den upp-och-ner vänd ett tag. Hur svårt kan det vara att hålla en iPhone på rätt håll, Inte ens Charlie Sheen klarar av det i Two and a Half Men.

Värsta jag ändå sett är första avsnittet av Journeyman där de både håller den felvänd och bytar ut telefonen då och då mot en Blackberry eller vad det nu är.

YouTube - journeyman iphone product placement

Nu får det räcka, Så svårt kan det väl ändå inte vara?
Gör om, gör rätt...

Tror det handlar om något så enkelt att loggan inte skall synas i bild.

Då är det inte produktplacering.

Ursprungligen av Mats Lindholm:

Tror det handlar om något så enkelt att loggan inte skall synas i bild.

Det vet jag men vad är det som säger att Two and half men har fått betalt av Apple?

Iphone-dev killarna hittade den här från Entourage och avsnittet som passande heter "First Class jerk"

Sorry att bilden är så JÄVLA stor, men jag hittar inte vart man ställer in storlek =/

  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2008-11-01 00:33

Fick mig ett gott skratt när jag tittade på avsnittet i måndags natt (det är så sjukt bra att jag faktiskt sitter uppe och väntar på det, uppdaterar sökträffarna på Scenetorrents febrilt när släppningsdags närmar sig. Fast förr-förr-förra måndagen fick man sitta och vänta till halv sju snåret någon gång).

Hon håller den fel till en början, men i nästa scen är den rättvänd igen. Visst att den är formad på ett sätt som gör att man kan blanda ihop den, men så svårt kan det väl inte vara att hålla den på rätt håll? Någon borde ju se det.

Dessutom började hon scenen med telfonen vid örat, så det var inte direkt så att hon skulle svara i den och smooth ta upp den ur fickan men inte ville se noobish ut och kolla om det var rätt håll.

Kort sagt: det är ju inte så jävla svårt att hålla telefonen på rätt håll vill jag tycka!

1
Bevaka tråden