Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Alternativ musikuppspelare

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hello!

Jag använder itunes just nu och det är bra om man bara ska sätta på nåt å låta den mata på låtar, men är inte vän med itunes alltid. Då jag har ordning på min musik på datorn skulle jag vilja ha ett enkelt snabbt smidigt program att spela musik i.
Jag har testat några för ett tag sen men inte blivit nöjd. Finns det???

Jag vill kunna dra hela mappar direkt till programmet! Som på PC, utforskaren + winamp. Så jäkla snabbt å smidigt

Finns de? gimmi!!

Välkommen hit mandolito !
Ser att du just skrivit dina första inlägg. Och så är du helsingborgare ! Jag är född i Helsingborg men bor sedan länge i Göteborg. Här finns en del från Helsingborg, bl a Henkebarn och Andreas Th som är duktiga killar. Hoppas du ska trivas här. Skriv gärna här: Personliga presentationer - 99.se och berätta lite om dig själv.

Jag använder själv iTunes men tycker att programmet är lite ologiskt och krångligt ibland. Har hört om Songbird (Songbird - Open Source Music Player) ochVLC (VLC media player - Overview) men inte använt dom själv.

Ursprungligen av KaRo:

Välkommen hit mandolito !
Ser att du just skrivit dina första inlägg. Och så är du helsingborgare ! Jag är född i Helsingborg men bor sedan länge i Göteborg. Här finns en del från Helsingborg, bl a Henkebarn och Andreas Th som är duktiga killar. Hoppas du ska trivas här. Skriv gärna här: Personliga presentationer - 99.se och berätta lite om dig själv.

Jag använder själv iTunes men tycker att programmet är lite ologiskt och krångligt ibland. Har hört om Songbird (Songbird - Open Source Music Player) ochVLC (VLC media player - Overview) men inte använt dom själv.

Tackar Nja, har bott här några år iallafall men trivs

Songbird har jag testat å VLC hade jag inte tänkt på men den funkar typ som Cog fast Cog är ett strå vassare, I like och rekommenderar

I så fall ska du ha Cog. Ett utmärkt alternativ till iTunes och fungerar precis som du önskar med dra och släpp.

Cog

Ursprungligen av Marcus K:

I så fall ska du ha Cog. Ett utmärkt alternativ till iTunes och fungerar precis som du önskar med dra och släpp.

Cog

Grymt! Precis de jag leta efter! En sak som itunes är superbra på är ju att man kan välja genres snabbt å smidigt men nu e jag glad, en snabb spelare å en som man kan sätta på när man bara vill mata på massa musik när man städar eller nåt.

tack markus!

1
Bevaka tråden