Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ta bort snabbkommando för bokmärken i Safari

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har likt många andra en bokmärkesrad i Safari där jag placerat mina favoriter. Men när jag ska skriva tecken som [ ] @ $ §.och © händer det att jag slinter med handen och trycker på cmd istället för alt/option. Då hamnar jag plötsligt på respektive siffras bokmärke och det jag skrivit försvinner gärna när jag klickar mig bakåt i webbläsaren!

Kan jag ta bort den funktionen, att kunna trycka cmd plus en siffra för att gå till ett bokmärke? Har aldrig frivilligt använt det och kommer nog aldrig göra det.

jag gillar det lite men gillar firefox bättre, cmd o siffra för att komma till respektive tab. Men safari är inte open source va? vet inte men om det inte är det tror jag inte det går att ta bort funktionen.

Ursprungligen av Fredde/pandemonium:

jag gillar det lite men gillar firefox bättre, cmd o siffra för att komma till respektive tab. Men safari är inte open source va? vet inte men om det inte är det tror jag inte det går att ta bort funktionen.

Jag tror att det går, men varifrån jag ska göra det har jag ingen aning om.

Ursprungligen av henkebarn:

Jag tror att det går, men varifrån jag ska göra det har jag ingen aning om.

I firefox kunde man (som jag lärde mig via en tweak guide) ändra så att det gick snabbare att ladda sidor. Man skrev nåt med "default:" tror jag men det vet jag inte om man kan i safari. Men om man kan så går det säkert ändra allt därifrån om man är kunning.

1
Bevaka tråden