Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dax nu

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kalmar
  • 2008-09-29 10:59

Hej!
Dax nu att presentera sig. Mitt namn är Jens och kommer från Kalmar. I dags läget pluggar jag på BTH Bild produktion. Har alltid varit fascinerad av Mac och sedan ett bar år tillbaka blivit mac ägare.
Snyggaste Mac datorerna är helt klart mac cube och en annan favorit är Imac Lampa.
Mina intressen är foto,film/videoredigering och jobba mycket med illustrator. Har varit väldigt passiv på detta forum på grund av plugget. Men jag ska försöka bättra mig.
Tack för detta forum det har hjälpt mig med tips och annat smått och gott.

Välkommen hit Iboz !:)
Vad är BTH Bild Produktion ? Någon form av mediautbildning som gör att man sedan kan arbeta inom/som....vad ?
Det skrivs en del här om fotografering som du säkert märkt. Använder själv bara mobiltel-kameror (bl a Nokia N95) men är mycket intresserad av alla former av bilder och konst.
Hur är det i Kalmar då ? För tillfället är det skyfall i centrala Göteborg. Höstrusk alltså.

Kul med alla nya människor som hittar hit!
Välkommen till den ljusa sidan! (fast du varit här ett tag) Faktiskt första gången jag får tillfälle att utropa detta... Goflorp brukar vara den som hojtar detta först om jag haft rätta kollen på det.

Fotografering är ett av mina specialintressen också. Jag använder Aperture som mitt huvudprogram och är grymt nöjd med det! Hoppas att du kommer att få mycket stöd och nya infallsvinklar på dina macrealterade frågor/problem/tankar. Det har jag fått!
Håkan

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-09-30 00:10

Härligt att smålands stolthet blir mer macifierad, välkommen! Var för övrigt inne och kollade k-store i helgen (var i Kalmar för att se FF vinna seriefinalen) och jag måste säga att det såg fint ut, även om det är svårt att mäta sig med MacForums enorma butik här i Gbg.

/Västsvensk Kalmarsupporter

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2008-09-30 01:59

BTH Blekinge Tekniska Högskola. Jepp det är en medie utbildning inriktning bild,film och grafik.

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2008-09-30 02:00

Okej jag har inte hunnit gå in till affären än men det kommer =). Vad tycket du om matchen ?

Det är alla tiders, händer sjukt mycket i Kalmar. Hösten har kommit till Kalmar också.
Tycker att småland måste komma igång mer med Mac.

Senast redigerat 2008-09-30 11:46
1
Bevaka tråden