Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ur radera drivrutiner Brother DCP-350

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har en Brother DCP-350c nöjd med den...

MEN

Kör den kopplad via en USB-port bakpå en Time Machine.

Då funkar inte scannerfunktionen.
Scannar ungefär 3ggr om året så det gör inget... (då kan jag scanna till en minnepinne jag sätter i näsan på skrivaren/scannern!)

varje gång jag bootar om maskinen så dyker det upp en iiriterande sak:

1) MFL-Pro Suite dyker upp och kastar upp en massa fönster och vill att jag skall installera det.

2) ControlCenter dyker upp och vill att jag skall välja portar etc etc

3) ControlCenter huserar sedan uppe i Menyraden.

Jag vill ha skrivarens drivrutiner kvar för den använder jag.
Jag vill bli av med scannerdrivrutiner och deras installationsprogram.

Känner att jag sökt här på 99 och i min dator efter "brother", "MFL-Pro Suite","350" etc etc... Sökt med Easy-Find eftersom "Spotlight" är skit för att söka i systemfiler...

Hittar INGET i "Startupitems", inget under "konton", varken för datorn eller min användare.

Börjar känna att håret grånar.

Jag HAR kastat ut en skrivare från andra vån förr... numera bor jag på sjunde - ngn kan ju bli skadad....

Lyckades du bli av med drivisarna? Kolla här annars:

I’m using Mac OS X 10.5. How can I uninstall the drivers?

Köpte själv en DCP-350C i dag. Verkar vara en trevlig skrivare som var minst sagt enkel att installera. Koppla i, skriv ut.

Men, jag vill inte bli av med drivrutinerna. jag vill bara bli av med fjanteriet med bråte i mina menyer etc...
Control<Center är riktigt irriterande, nu startar jag iofs om väldigt sällan men det retar en.....

Skrivare annars är jag görnöjd med och tror du kommer bli sammalunda.

1
Bevaka tråden