Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

SE W890 och iSync?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Funderar på att köpa Sony Ericsson W890 och undrar därför om någon kan bekräfta eller dementera påståendet att det går att synka telefonen med datorn enkelt och smärtfritt via iSync?

Är främst iCal som jag vill kunna synka med, finns det ett smidigt alternativ till iSync tar jag gärna emot tips!

/ht-tower

Är det inte helt värdelöst att man ska behöva betala för att kunna använda en sonyericsson mobil med en Mac!? Nokia erbjuder iaf kostnadsfria plugins för de flesta modellerna på deras hemsida. Vem är det som inte vill släppa till? SE eller apple?

Finns det verkligen inte någon gratis lösning? 18 kr är väl överkomligt men tycker det är riktigt dåligt!

  • Medlem
  • Lund
  • 2008-08-28 22:29

Apple = iPhone
Sony Ericsson = Symbian och Windows Mobile

För tillfället är inte mac stora nog för att alla (typ SE) skall utveckla för dem och Apple vill sälja iPhone. Inte direkt okänt!

Men tycker du att 18 kr är för mycket så är det bara att börja Googla efter metoder att fixa iSync-kompabilitet själv. Det finns mycket om det, om du orkar söka efter det.

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-08-30 10:51

The Missing Sync finns väl för sybian?
Jag kör det i alla fall till WM6.1, funkar skitbra!

1
Bevaka tråden