Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vart vänder man sig för strul med Me.com?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-08-21 06:53

Jag skulle uppdatera mitt singel till ett familje konto pengarna drogs men jag fick ingen uppdatering. Jag kontaktade Mac via mail , suck dubbel suck. Efter mycket skrivande med enbart standard svar så kom ett till sist, skriv in visa-kort numret igen. Men det är inte lätt när jag använde ett Virituellt vis, där datumen har gått ut. ännu mer skrivande. . jag vet inte vad jag skall göra ,det känns inte roligt att betala och sedan inte få något. vart vänder jag mig ? svaren som jag får retar upp mig mer och mer.

Peo101

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2008-08-21 06:56

Ring Apple i Sverige.

  • Medlem
  • Södertälje
  • 2008-08-21 08:32

vad har du för bank?

på swedbanks e-kort kan du när du loggat in klicka på tidigare köp och hitta gamla e-kort... jag hittar sådanna som är uppemåt ett år gamla i historiken på mitt konto.

kan du inte få fram det under denna period så ring o fråga vilka e-kort du hade aktiva under det datumet som transaktionen genomfördes och dess historik.

//Tim

  • Medlem
  • 2008-08-21 21:45

Ge tråden en rubrik som beskriver frågan. Posta helst i rätt forum också.

Admin

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2008-08-21 21:55
Ursprungligen av peo101:

Efter mycket skrivande med enbart standard svar så kom ett till sist, skriv in visa-kort numret igen. Men det är inte lätt när jag använde ett Virituellt vis, där datumen har gått ut.

Men dom vill väl inte att du ska köpa uppgraderingen igen, dom vill ha nummret för att kunna hitta transaktionen och se vad som gått fel.

1
Bevaka tråden