Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bandare i AU/VST-format för mac?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har tidigare använt loop-bandaren i Guitar Rig 3 för att underlätta bounce-proceduren då jag snabbt vill få ut en demo från min gamla version av Digital Performer.. men iom nyaste uppdateringen av GR så har just den modulen blivit enormt krashbenägen.. vilket gör att jag nu vill hitta en ny liknande lösning.

Finns det någon AudioUnit, VST (Universal Binary) eller Reaktor-ensemble som kan spara allt som går igenom den till en wav?

Det finns ett par stycken till Windows vad jag vet, men det verkar inte finnas något motsvarande för Mac. Fast ett alternativ är kanske att använda Audio Hijack, JACK eller något liknande? (Visserligen krångligare att bara få ut ett spår då, men iallafall.)

Jo, jack-köret kändes lite för omständigt. Där tappar man dessutom möjligheten att spela in olika mixar samtidigt.

Det här är alltså inget jättestort problem.. jag har lösningar som fungerar.. men en fungerande plugg hade underlättat det hela + sparat en del tid

1
Bevaka tråden