Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mobil som synkar iCal

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2008-07-29 11:08

Har behov av en driftsäker mobil som synkar med kalendern i iMacen.
Det enda krav jag har är ovanstående så iPhone är överkurs.

Jag lägger in bokningar i iCal och vill enkelt få över dem till telefonen för att snabbt kunna ge svar angående tillgänglighet när kunderna ringer och frågar, var jag än befinner mig.

Tacksam för tips!
Jag har en mycket begränsad erfarenhet av mobiler;-)
Thomas

Ps. Medveten om att det finns trådar som borde hjälpa mig, men har inte lyckats komma till beslut ändå, snälla hjälp mig.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-07-29 11:49

Kolla på
Apple - Mac OS X Leopard - Features - iSync Devices
om du vill hitta en som synkar direkt ur lådan.

Om du inte hittar någon lämplig där så går det att hacka in telefonsupport för de flesta moderna mobiler

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-29 13:54
Ursprungligen av ntg:

Har behov av en driftsäker mobil som synkar med kalendern i iMacen.
Det enda krav jag har är ovanstående så iPhone är överkurs.

Jag lägger in bokningar i iCal och vill enkelt få över dem till telefonen för att snabbt kunna ge svar angående tillgänglighet när kunderna ringer och frågar, var jag än befinner mig.

Tacksam för tips!
Jag har en mycket begränsad erfarenhet av mobiler;-)
Thomas

Ps. Medveten om att det finns trådar som borde hjälpa mig, men har inte lyckats komma till beslut ändå, snälla hjälp mig.

jag har liknande krav på min mobil, samtal, sms & kalender skall den klara inte mer.

Jag kör med den k610i som nu har hängt med länge, den ser nött ut som bara den men den går starkt och gör sitt jobb utmärkt

Ett plus är ju att den lär ju inte kosta mer en fika på stan nu mer

1
Bevaka tråden