Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny Europolitan kampanj - "gratis" 8310

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En glad kvinna ifrån Europolitan Vodafone ringde precis upp mig och berättade att dom var så glada att ha mig som företagskund (ringer nog alldeles för mycket) att jag får en Nokia 8310 i posten om två veckor...

Vad är haken?

Samtidigt får jag ett papper som gör att jag tecknar mig för 24 månader till med samma abonnemangsform etc.

Bra/dåligt?

Är du nöjd med nuvarande abonnemangsformer och priser och ändå inte tänkte byta så är det väl rätt ok, men två år är en lång tid i mobilvärlden...

Jag har Europolitan Företag 24-månaders. Är nog det bästa abbonemanget jag haft.

Undrar när de ringer mig?!?!

Är förutsättningen att du tecknar dig för ytterligare 24 månader. Eller får du telefonen utan förpliktelser från din sida?

Om det är det sistnämnda är det bra annars dåligt.

Japp, förutsättningen är att jag tecknar mig för ytterligare 24 månader.

Jag talade med en mobiltelefonbutik som ville ha 3.295,- för en 8310 vid teckning av 24 mån Europolitan företag.

Jag gjorde det. Enda haken är, du får GPRS "gratis" i 3 månader plus Eurovoice Pro och lite till. Vill du inte ha det efter den tiden så måste du säga upp det i god tid. De hoppas på att folk ska börja GPRS´a en hel massa antar jag. Annars är dealen bra, om man nu ville ha en Nokia (jag tänkte skaffa mig färg Ericsson men gratis är ju fint...).

--
Monte

1
Bevaka tråden