Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Palm Desktop 4 och MacOSX

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag installerade Palm Desktop 4 och min dator blev fullkomligt tokig. Den fruktade "Unix-koden" rakt över det grafiska gränssnittet. En bekant sa åt mig att plocka bort Palm 4 snarast. Men jag fick ingen riktig förklaring. Otur? Eller har fler haft detta problem? Går det att lösa?

Citat:

quote: Jag installerade Palm Desktop 4 och min dator blev fullkomligt tokig. Den fruktade "Unix-koden" rakt över det grafiska gränssnittet.

Förstår inte riktigt vad du menar. Har installerat Palm Desktop 4 utan några problem. "Synkar" den mer eller mindre med min Newton 2100.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-05-16 10:25

beta-versionen av 4.0 råkade ut för Kernel-panic då och då i samband med att man skulle synka upp den mot handdatorn. Det är inte betan du installerat?

Det var nog betan... I går dristade jag mig och laddade hem Palm Desktop 4 i skarp version och nu fungerar allting perfekt!

Är det någon som hört något mer om när PytteMjuk© skulle släppa en Conduit till Entourage X.?

Använder QueueSync betan nu och det fungerar väl men vore bra att ha något alternativ eftersom den förra versionen iaf hade en del problem med att synca Memos och To Do´s. Använder Handspring Visor förresten...

1
Bevaka tråden