Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Erfarenheter av FedEx?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Solna
  • 2008-07-19 10:01

Någon här som har erfarenhet av Fed Ex?

Jag har beställt en iphone v1 av international orders och Fed Ex ska tydligen leverera telefonen direkt hem till mig

Nu har jag spårat mitt paket och det är redan påväg från Paris vilket borde innebära att det är i sthlm Arlanda snart...

Är det någon som vet OM man kan hämta ut sitt paket från Arlanda direkt (moms och tull är redan betalt och fixat)

Eller måste jag vänta och låta Fed Ex hämta ut det och leverera det åt mig på måndag?

Är otålig? Hoppas någon vet svaret

Är otålig? Hoppas någon vet svaret

  • Medlem
  • Gotland
  • 2008-07-19 10:24

ring inte och krångla med dem. Det går säkert inte fortare.
Ut och njut av allt kvinnfolk i korta kjolar, alternativt kolla mängden navelludd du kan uppbringa.

  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2008-07-21 01:54

Tar inte lång tid för FedEx att få din iPhone från Arlanda och hem till dig, inte längre än det skulle ta för dig att krånga fram paketet genom all byråkrati.

Beställde i vintras en iPhone från USA som lämnades in onsdag kväll, registerades på morgonen, skickades vid lunch och under dagen följde jag dess väg. Den kom till Europa (genom Tyskland) vid midnatt och runt 13.00 på fredagen hade jag telefonen i min hand. Detta var med UPS men FedEx är antagligen i princip lika snabba!

1
Bevaka tråden