Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone 3G-kompatibel billaddare

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Botkyrka
  • 2008-07-13 13:58

Jag undrar om det finns nån billaddare som garanterat funkar med iPhone 3G? Funkar vanliga iPod-laddare?

T.ex. den här som är kompatibel med iPhone gen1. Det står dock inget om iPhone 3G så man undrar ju om man vågar köpa en...

Griffin Technology: PowerJolt for iPhone

  • Medlem
  • Växjö
  • 2008-07-14 15:55

Står att denna passar till iPhone 3G
Och det är den du också länkar till tycker ja?

Denna är det, på AppleStore:
Apple Store (Sverige) - Griffin PowerJolt billaddare fr iPod/iPhone

  • Medlem
  • Lund
  • 2008-07-16 15:55

Jag är ute efter något liknande, men med en hållare till. Jag behöver ingen FM sändare, det finns en 3.5 mm hona i stereon som jag skulle kunna koppla in iPhonen i. Några tips?

Jag har en iPod-laddare med liten fjärrkontroll på, och 3,5mm ut som jag kör in i bilstereons AUX.

Funkar bra, men iPhone frågar om jag vill gå till flygplatsläge då jag kopplar in den...

T o m fjärrkontrollen funkar!

/Magnus

P S Laddaren sitter i bilen, den är inte här just nu men jag skall kolla vad den heter om jag får läge. Den påminner om iTrip AutoPilot men utan radiodel. (Fjärrkontrollen sitter alltså på cig-uttaget.)

  • Medlem
  • Lund
  • 2008-07-16 17:41
Ursprungligen av Husaby:

Jag har en iPod-laddare med liten fjärrkontroll på, och 3,5mm ut som jag kör in i bilstereons AUX.

Funkar bra, men iPhone frågar om jag vill gå till flygplatsläge då jag kopplar in den...

T o m fjärrkontrollen funkar!

/Magnus

P S Laddaren sitter i bilen, den är inte här just nu men jag skall kolla vad den heter om jag får läge. Den påminner om iTrip AutoPilot men utan radiodel. (Fjärrkontrollen sitter alltså på cig-uttaget.)

Precis, det var lite åt AutoPilot hållet jag menade. Dock är det lite synd att det inte följer med en hållare, känns lite säkrare när iPhonen sitter fast, speciellt när betongfoten kör sig påmind :).

  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2008-09-03 00:43

Ingen som har några bra tips på iphone 3g fm sändare + billaddare?

1
Bevaka tråden