Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jönköpingsbor med iPhone se hit!

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Jönköping
  • 2008-07-11 20:18

Tänkte de kunde vara kul om alla större städer skapar en egen tråd så man kan t ex snacka om olika roliga applikationer som t ex recenserar restauranter och sådant, vet inte vad ni tycker...

Ha de gött!

Anton

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2008-07-11 21:48

Bra förslag Jag är en glad Jönne bo!

  • Medlem
  • Habo
  • 2008-07-11 21:50

Jag också.

Härligt! Måste bara få GPS-funktionen att funka så att man kan "bokmärka" lite ställen. Tar ett väldigt tag innan den är färdig med sökningen och då befinner jag mig tydligen i Århus enligt GPS:en.

Ursprungligen av Wingdings:

Härligt! Måste bara få GPS-funktionen att funka så att man kan "bokmärka" lite ställen. Tar ett väldigt tag innan den är färdig med sökningen och då befinner jag mig tydligen i Århus enligt GPS:en.

Syftar du på gps'en i 3G'en, eller "my location" funktionen i iPhone gen.1?
Om det är gps'en så är det ju sorgligt!

Ursprungligen av Erik Dungert:

Syftar du på gps'en i 3G'en, eller "my location" funktionen i iPhone gen.1?
Om det är gps'en så är det ju sorgligt!

GPS:en i iPhone 3G. För min kompis funkar funktionen hur bra som helst. Har jag missat nån inställning?

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2008-07-12 11:09
Ursprungligen av Wingdings:

GPS:en i iPhone 3G. För min kompis funkar funktionen hur bra som helst. Har jag missat nån inställning?

Vet inte men min AGPS funkar klockrent följer nmig när jag sitter i bilen och sånt...

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2008-07-12 10:47

Tänkte bara höra om man känner igen någon från den 11:e, Vilka var och köade på stan och vilken plats var ni på? jag var på plats 6 =D

/
Anton

Vill inte vara någon partydödare här men vad är det en viss stad skulle kunna diskutera för iphonerelaterat som inte resten av Sverige skulle kunna hänga med på? =/

Här var det Kalmar så ska inte störa er (;

Ursprungligen av FillilutteN:

Vill inte vara någon partydödare här men vad är det en viss stad skulle kunna diskutera för iphonerelaterat som inte resten av Sverige skulle kunna hänga med på? =/

Här var det Kalmar så ska inte störa er (;

Ja, vi Kalmarbor kan ju startar en egen

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2008-07-12 13:59

Det är väl mest för att typ veta vilka som bor i närheten som har iphone alltid kul att ha lite samhörighet

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2008-07-12 14:39

Tjohej, bor i JKPG men köade faktiskt vid TorpKöpcentrum i Uddevalla på grund av semestern :)... Har kört iPhone sen i november o införskaffade en vit 16 gb i går !

1
Bevaka tråden