Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mappar i Springboard på iPhone?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som vet ett bra program där man kan lägga olika program under olika mappar istället för att allt samlas på SB, kanske en mapp för "Spel" och en för "Övrigt"?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-01-02 10:25

Skulle gärna vilja veta det också.

  • Medlem
  • Boden
  • 2008-01-04 18:29

ska finnas något som heter "categories".. verkar vara buggigt, men det uppdateras förhoppningsvis snart.

Jag drog ner "Categories" på min iPhone 1.1.2 här om dagen och det funkar kanon!! "Categories" samt "Dock" gjorde att jag nu bara har en halv sida ikoner istället för 5 fulla sidor =P

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2008-02-15 08:55

Jag installerade Categories v1.64 igår på min 1.1.3 telefon. Den senaste versionen ska vara mer anpassad för en 1.1.3. Programmet fungerar utmärkt och jag har inte stött på några problem än.

Jag saknar dock alternativet att skapa en mapp för de hemsidor som är sparad till SB. Eller är det jag som är dålig på att hitta i programmet?

Jag har läst och hört mycket om att man ska akta sig för att dra ner Categories på 1.1.4 av flera skäl.. Är dessa problem fixade eller ska man fortsätta köra utan?

vilken Sources

vilken Sources ska jag ha för att instalera det? har haft det förut men sen krachade luren å jag har precis lagt in INSTALLER igen men kommer inte ihåg alla Sources jag hade. några tipps på några eller länk till ngn lista skulle vara soft...

1
Bevaka tråden