Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Krånglande installation av Komplete 5

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har installerat komplete 5. Men "service center" för onlineregistrering vill ha ett serial för Kontakt 3. Följer ju bara med ett serial för hela paketet så vet nån varför det inte funkar?

Det var märkligt - jag hade inga problem med installationen av mitt Komplete. Men jag har hört att några haft liknande trassel. Kika i forumet hos Native Instruments så kanske du hittar ledtrådar.

Funkade bra för mej också.

Det är inte så att du köpt någon uppdateringsvariant som kräver licens för Kontakt 3?

Det är MÅNGA som haft problem med deras installationer.. så jag är inte det minsta förvånad. Även jag har råkat ut för det där problemet då jag installerade komplete 4 men vet inte riktigt hur det löste sig.. bråkade runt en massa och sen började det fungera helt plötsligt.

Just nu så har jag istället problemet att jag inte kan använda mitt kore-pack på ena datorn för att partitionen jag kör det på är formaterad som "case sensitive".. typiskt native instruments..

Har haft fristående kontakt för länge sen, men det här är en uppgradering från Komplete 4. Har skickat en supportfråga för några dar sen men ännu inte fått svar.

Nu fungerar det. Det behövdes en ny version av service center.

1
Bevaka tråden