Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ska man skratta eller gråta?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag ska iväg till Gotland om några timmar. Ska vara där i en vecka...
Det första man packar är ju hölurar! Musik/film kan ju rädda en regnig dag!

Som vi alla vet, så suger lurarna som Apple skickar med till iPhonen!
För länge sedan så köpte en kompis en adapter till mig, så att jag kunde ha vilka lurar jag ville. Den tappade jag bort för ca. en månad sedan.
Förra veckan beställde jag 2 st nya (en till en kompis)
Adapter till iPhone (svart)
Screen Guard skickade min grejjor någon dag efter att pengarna hade kommit in Super bra!

Men... inte för än idag så kom brevet med det jag hade beställt.
Eller, brevet kom, men det hade gått av på mitten och tejpats ihop. Några sladdar fanns då inte i brevet. Det var totalt tomt!

Posten hade skickat med en meddelande.
Det stog typ:

"Vi beklagar att bifogad försändelse har skadats under postbehandling.
Om ni saknar något innehåll eller om ni har några synpunkter på vår hantering går det bra att kontakta oss på... Vänliga hälsningar"

Lol!
Om jag saknar något? Jo jag tackar jag!
Inte nog med det, henne man skulle ringa om man hade "något problem", hade gått för dagen.
Men jag ringer och skäller ut dem imorgon!
Hoppas jag är lika arg då bara!

Nämen, man blir ju lite ledsen... Det kanske var rätt onödigt att skapa en tråd för detta, men jag måste få ut min ilska på något sätt!
Nu blir jag ju tvungen till att ha Apples värdelösa lurar!
Jag vet bara om 2 stycken som tycker att de faktist är bra!
En kompis med iPod, Simoen heter han och så är det (förmodligen) Steve Jobs...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-06-16 14:49

inte så smart att skicka sånt i ett vanligt kuvert som det iallafall ser ut att vara på bilden.

Borde nog starta en community för paket som inte kommer fram som de ska. Problemet är stort och posten brukar ersätta utan knussel just för att ingen ska föra liv. Det försvinner mer än vad de vill erkänna, samt att flyende kunder skulle vara ännu dyrare.

Jag har fått öppnade paket med böcker, men ingen har tagit något då jag beställer nördig litteratur som ingen annan begriper sig på eller vill ha

Jag säger inte att allt är stöld, men nog försvinner mycket i hanteringen så att säga. Och allt kan inte skyllas på hanteringsolyckor...

Jag hoppas & tror att dom kommer ersätta/fixa detta på något sätt, men jag hade ju sååå gärna velat ha det nu!
aja, sånt är livet...

Om du är i superkris så kan du ju alltid skala bort det som behövs på hörlurssladden så löser det sig. Förövrigt så rekommenderar jag verkligen inte adaptern från screenguard, den började glappa och fästet mellan sladd och själva kontakt började gå sönder så det bara hängde i själva kopparsladden efter ca 1 månads användande. Bättre att köpa en från ebay där man ser att det är förstärkt precis vid böjen. Så gjorde jag och den har iaf hållt mycket längre.

Bullen - Är jag normal? Händer det här för alla?

edit: Den här är nog bästa alternativet. New 3.5mm Earphone Headset Headphone Adapter for iPhone - eBay (item 200232398866 end time Jun-17-08 20:55:52 PDT)

  • Medlem
  • Hillared
  • 2008-06-19 09:13
Ursprungligen av FillilutteN:

Om du är i superkris så kan du ju alltid skala bort det som behövs på hörlurssladden så löser det sig. Förövrigt så rekommenderar jag verkligen inte adaptern från screenguard, den började glappa och fästet mellan sladd och själva kontakt började gå sönder så det bara hängde i själva kopparsladden efter ca 1 månads användande. Bättre att köpa en från ebay där man ser att det är förstärkt precis vid böjen. Så gjorde jag och den har iaf hållt mycket längre.

Bullen - Är jag normal? Händer det här för alla?

Dessvärre upplevde jag samma problem med 2st Griffin SmartTalk, skrev om det i följande tråd.

Jag har införskaffat följande headset för att se om det blir någon skillnad (förutom priset : ) ).
Får troligen hem det i nästa vecka.

Ursprungligen av FillilutteN:

Om du är i superkris så kan du ju alltid skala bort det som behövs på hörlurssladden så löser det sig. Förövrigt så rekommenderar jag verkligen inte adaptern från screenguard, den började glappa och fästet mellan sladd och själva kontakt började gå sönder så det bara hängde i själva kopparsladden efter ca 1 månads användande. Bättre att köpa en från ebay där man ser att det är förstärkt precis vid böjen. Så gjorde jag och den har iaf hållt mycket längre.

Bullen - Är jag normal? Händer det här för alla?


edit: Den här är nog bästa alternativet. New 3.5mm Earphone Headset Headphone Adapter for iPhone - eBay (item 200232398866 end time Jun-17-08 20:55:52 PDT)

Oh! Det var ju underbart!
En sådan ska jag definitivt köpa (när min sladd från screenguard har gått sönder)

1
Bevaka tråden