Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes raderade iPhonen!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Skulle ansluta min iPhone för att lägga till några filmer och startar iTunes. Tar ovanligt lång tid innan telefon kommer upp men efter ca 30 sekunder är den iaf uppe.... men UTAN vare sig musik eller film! Enligt iTunes är den i princip tom men i iPhonen finns allt kvar. Tar loss telefonen, startar om datorn och provar på nytt och denna gång är telefonen nu helt tom förutom kontakter, sms mm. Klickar jag in på iPod-delen så säger det att den innehåller varken musik eller film! Vad i helvete är det som pågår rent utsagt??? Måste jag sitta och lägga om all musik och film igen nu eller vad göra???

Har du inte musiken i iTunes redan?

iTunes synkar ju ditt lokala bibliotek med telefonen så att dom alltid är identiska.

Autosyncar tyvärr inte utan hanterar allt manuellt... suck, verkar som om det bara är att göra om alltihop

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-06-13 08:41

Tips:

Synca inte manuellt!

Gör istället en spellista med de låtar du vill ha med. Synca denna lista automatiskt.

Dels kan du underhålla denna lista enkelt även då iPhone inte är inkopplad - den syncar sig då du kopplar in den.

Dels så blir det enklare att återställa din iPhone om den skulle resettas, eller om den går sönder och måste ersättas med en ny.

Ok, tack för tipset. Ska prova

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-06-13 15:53

Kör också med spellista som syncas till iPhonen... grymmt smidigt

1
Bevaka tråden