Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Telenor älskar Windows -ny reklamkampanj

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

T E L E N O R

Det verkar som att Telenor har fått en bitter eftersmak från förhandlingarna med Apple...

Och kolla på telefonen till vänster, vill du redigera ett Office-dokument på den skärmen?

Haha, det där var lite lustigt faktiskt !

Inget surt mot apple, det har funnits länge som "tjänst" hos telenor....det fanns/finns någon form av tjänst som de kallar Windows mobile email där man kan få "push email" om man har en exchange server osv....såldes för några år sedan med bla HTC-mobiler.

Visst, Telenor väljer kanske att profilera det mer nu??

Mvh

Hela reklamkampanjen går ut på Telenor älskar XXXXX. Sedan är detta ett sätt att försöka sälja Samsung mobiler med Win Mobile OS. Inget konstigt.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-06-05 18:01

Den där kampanjen har inget med Apple & Telia att göra, jag såg den i April.
Bra försök att starta en mobilfight däremot, tror iofs vi har haft nog av dem redan.

Ursprungligen av shandar:

Den där kampanjen har inget med Apple & Telia att göra, jag såg den i April.

Jag måste ha glömt glimten-i-ögat-smileyn.

Citat:

Bra försök att starta en mobilfight däremot, tror iofs vi har haft nog av dem redan.

Mobilfighter är väl ungefär så löjligt som det kan bli.

Den här tråden var väl mest avsedd som något skoj.

  • Medlem
  • Södertälje
  • 2008-06-05 22:20

det ena utesluter inte det andra. telenor älskar alla som betalar för deras tjänster.

en sak som de gjort som inte många andra är att ordna fram nya _bärbara_ modem för mobilt bredband.. inte mycket större än ett usb-minne nu.

1
Bevaka tråden