Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

K810i kan ej synka

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag skrev detta i en annan tråd men det kanske är större chans till hjälp här.

Min K810i samt K600i vägrar att synka med datorn iSync. De har slutat dyka upp flyttbara enheter helt plötsligt. Jag ansluter dem via USB. Hur kan jag få dem tillbaka? Går det att leta efter dem i loggarna eller var ska jag börja?

  • Medlem
  • Lund
  • 2008-04-23 11:33

K600i kan bara synka med Bluetooth och K810i kräver tredjeparts-plugin.
Men på dig låter det som att du har synkat dessa innan?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-04-23 12:18

Jag har ingen aning om ifall detta är relevant men jag fick göra en ny post i en av isyncs plister (kommer inte ihåg vilken) så att isync skulle fungera med min K510i. Jag behövde aldrig köpa någon 3:e parts plugin utan bara kopiera & ändra lite text. Du kanske skulle ta lite tid att googla på isync + k810i.

  • Medlem
  • Lund
  • 2008-04-23 13:10

Jag använder Feisars plugin för att synka min K810i, men det är möjligt att det går att lösa på annat sätt.

Jag har kommit åt telefonerna innan via USB men nu går det inte alls. Datorn tar inte emot dem som enheter.

Det hjälpte inte så mycket men tack ändå. Problemet är att telefonerna från en dag till en annan försvann som flyttbara diskar så fort de anslöts via USB. Där är största problemet just nu.

Jag provade att installera om hela systemet men det hjälpte inte. Antingen är det något fel med telefonen, datorn eller Leopard.

Jag fick tag i en blåtandsenhet via USB och så långt så bra men jag kan inte överföra bilder m.m. från telefonen till datorn. Till telefonen är det inga problem. Hur löser man det?

1
Bevaka tråden