Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Logitech-mus har tappat mappning till Exposé

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hejsan! har "Bindat" en funktion till min musknapp.. har en mx510 tror jag den heter och har sido knappar som man kunde få fram alla fönster med innan och dessa är nu borta väldigt irreterande när man har börjat lära sig det...vet någon hur man får tillbaks detta ?

oj, tack för flytten bättre titel oxå ,9

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-04-14 21:07

Det händer med min MX Revolution ibland.
Det jag behöver göra är att gå till System Preferences och klicka på Logitech Control Center.
När musen väl är hittad, så klicka på den och sedan på Configure.

Hittar den inte musen direkt (kan vara om LCC daemonen har dött och tappat inställningarna på det viset), så vänta 5-10 sekunder till den har startat upp igen.

Det funkar för mig iaf.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-04-14 22:01

Använder också sidoknapparna på min Logitech MX510 för att visa Skrivbord och Visa alla fönster. Se bifogad skärmdump för lösningen på din fråga.

Ursprungligen av pecka:

Det händer med min MX Revolution ibland.
Det jag behöver göra är att gå till System Preferences och klicka på Logitech Control Center.
När musen väl är hittad, så klicka på den och sedan på Configure.

Hittar den inte musen direkt (kan vara om LCC daemonen har dött och tappat inställningarna på det viset), så vänta 5-10 sekunder till den har startat upp igen.

Det funkar för mig iaf.

Har du fått ditt Control Center att fungera? Jag har problem med min MX Revolution att den säger att den inte hittar några Logitech enheter när jag klickar på den.

Flera här på forumet har problem med Logitechs drivrutiner och det verkar som om drivrutinerna inte riktigt håller den klass de borde ha....

Det finns ju SteerMouse och USB-Overdrive.

för de som har strul kan det vara vät labba lite med dessa program.

Ursprungligen av Goflorp:

Flera här på forumet har problem med Logitechs drivrutiner och det verkar som om drivrutinerna inte riktigt håller den klass de borde ha....

Det finns ju SteerMouse och USB-Overdrive.

för de som har strul kan det vara vät labba lite med dessa program.

Testade Steermouse nu. Det verkar bra. Tack för tipset. Sjukt att Logitech helt verkar strunta i oss macanvändare. Synd, jag gillar verkligen deras grejer.

1
Bevaka tråden