Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Transmission

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Halmstad
  • 2008-04-04 14:25

Hallå!

I tidigare versioner av Transmission har jag kunnat tanka i ungefär 10 MB/s men i de senaste versionerna så hoppar hastigheten bara fram och tillbaka, plötsligt ifrån 7 MB/s till 3-4 MB/s, peersen ändras hastigt, vad är det som krånglar? Använder jag bitrocket fungerar det och då ligger jag på samma hastighet hela tiden:S.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-04-04 17:49

Kanske inte lika många olika användare av bitrocket jämfört med transmission? Kanske finns det användare i bitrocket med jämnare hastigheter och som då i sin tur ger dig jämnare nedladdningshastighet? Mm, jag bara spekulerar nu...

Inte riktigt samma sak, men faller ändå under samma Rubrik.
Håller på och bråkar lite med Transmission, försöker öppna upp portar på min P-320w, men får det inte att fungera. Följt instruktionerna på Portforward men den vill inte.
Kan det ha att göra med att jag kör trådlöst?

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2008-04-04 20:51

Transmission verkar göra något annorlunda om man jämför med uTorrent till Windows. Av någon anledning kan jag inte ansluta till alla peers/seeders med Transmission.

Det är lite synd, för Transmission är precis så minimalt jag vill att ett torrent-program ska vara.

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2008-04-06 17:20

Man får hoppas att det löser sig..

1
Bevaka tråden