Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

switch till tgntbord & råtta...

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2002-09-25 23:33

sitter med en G4:a & en P4:a... vill använda samma tangentbord & mus till bägge... (helst apple pro) utan att knäcka leder & heder över skrivbordskanten... Tips & trix emottages tacksamt... Kan man samtidigt knuffa ner en skärm från bordet vore det toppen... Jag vill mao ha en "universal-hub" för tangenter, pekdon & skärm... Finns det?

ska snacka med en kompis, han har en sådan...
får mer info om pris och vart man köper den imorgon, återkommer då...

Kanske en sådan här:
http://www.dustin.se/default.asp?ORIGIN=shopping/ProductDetail.asp?PID=5010033382

Finns KVMs som man switchar via programvara också, men de kostar nog minst det dubbla.

[ 26 September 2002, 03:10: Meddelandet ändrat av: Petter Mårtensson ]

Billig KVM-switch!!!

Sån här har jag och kan rekomendera.
Från Kjell & Co:

38919
Systemswitch USB
------------------------------------------------------------------------
Med en uppsättning av ett USB tangentbord en USB mus och en VGA Monitor kan man kontrollera två PC, två MAC eller en PC och en MAC. På switchen finns det två extra USB utgångar som kan användas till t.ex skrivare och scanner. Lev. med 2st USB typ B och VGA HD15 kablar. Anslutningar: 2st HD15ha, 1st HD15ho, 2st USB typ B ho, 4 st USB typ A ho.

EDIT: 999 spänn

[ 26 September 2002, 06:38: Meddelandet ändrat av: ill_chrill ]

Japp, min kompis har precis den Switch som Petter skrev om i sitt inlägg, den funkar tydligen ruskigt bra enligt min vän...

Beställ en från Petters länk, det är ju Dustin !!!



[ 26 September 2002, 14:25: Meddelandet ändrat av: 12moons ]

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2002-09-26 23:36

Tackar för all hjälp!

1
Bevaka tråden