Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Wi-Fi funkar inte på min iPhone

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej på er!
Jag har en upplåst 1.1.4 som funkar utmärkt, förutom att jag inte får Wi-Fi att funka.
När jag hittar öppna nätverk o bockar för så får jag ikonen uppe till vänster på telefonen (typ som 3 halvcirklar) men när jag går ut på Safari så kan den inte hitta servern. Jag kan heller inte installera paket, eller något annat som invilverar kontakt med nätet.

Vad kan va fel?

Vänligen!
NN

kan bero på vad du har för router. i min gamla lägenhet funkade det superbra för mig. nu med en annan router som kör det nya 802.11 så funkadr det inte för mig, som du säger. det står full täcking men jag kommer ingenstans.

fast, det är skumt, jag öppnar mina bokmärken, ALLA mina bokmärken funkar men inte dom i min andra mapp jag har gjort. hur kommer det sig? är det likadant för dig? ifall du hade bokmärken, prova det.

Tja!
Jag har själv ingen router utan har hittat trådlöst öppet nätverk på jobbet o andra ställen. Jag får alltså ikonen som om wi-fi funkar men när jag öppnar Safari eller försöker installera från Installer så får jag felmeddelanden. Inte heller Edge funkar, men det känns inte så viktigt. Jag vill framförallt kunna installera ett par program...

Nån som har tips?

Då använder nog dom routrarna det "systemet", så du får nog köpa en egen billig router som inte kör på det sättet.

1
Bevaka tråden