Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Onkyo Digital Audio Processor

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Nån som vet om man kan få tag i denna i Svea Rike ?

Onkyo Digital Audio Processor

Superior Audio Quality
The quality of audio recording and playback rivals that of many expensive, stand-alone, high-fidelity sound systems.

Easy Installation
Installation and setup couldn´t be easier. Just connect the MSE-U33HB USB Digital Audio Processor to a USB port on you Mac, and connect the output to a pair of powered speakers to transform your Mac into a high-grade audio system for playing and recording CD, MIDI, AIFF and MP3 audio data.

High-Quality Digital Recording from Analog Sources
To make digital recording of cassettes and store them on your Mac hard disk, just connect the stereo output of your audio system to the RCA input terminals. You can also connect a microphone to the MIC jack and store voice recordings on your hard disk.

3-Port USB Hub
The MSE-U33HD USB Digital Audio Processor is also equipped with a 3-port USB hub for connecting other USB peripherals to increase expansion possibilities of your Mac. This makes an ideal choice for systems such as iBook that have just one USB port and no facility for audio input

[ 21 Oktober 2002, 14:30: Meddelandet ändrat av: lilledanne ]

• Oregistrerad
  • 2002-10-21 15:51

Tror inte att Onkyon finns i Svedala... Skulle istället rekommendera en Roland/Edirol UA-1A

[ 21 Oktober 2002, 15:52: Meddelandet ändrat av: Micke Seid ]

Uhhmm..jo...funkar säkert, men Onkyon hade Mic ingång också ( vill ha det med ) + USB hub.

Imic finns ju, men då får du inga RCA in...hmm..

/ D

• Medlem
  • 2002-10-21 17:12

har för mig att ågrens hifi på teatergatan i göteborg har varit agent för onkyo. vet inte om dom är det längre dock, värt att kolla upp kanske.

[ 21 Oktober 2002, 17:12: Meddelandet ändrat av: majk ]

• Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2002-10-21 18:13

Om du ska använda det till något mer avancerat bör du akta dig för USB. Latencyn blir för stor i t.ex. Cubase. Btw, iMic funkar kass i Cubase...

Bevaka tråden