Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Program på 1.1.4

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlstad
  • 2008-03-25 13:44

Hade en del tredjepartsprogram installerade när jag uppgraderade från 1.1.3 till 1.1.4. När jag gjort detta så hade alla ikoner för de programmen försvunnit. Nu ligger där en zibri blog ikon istället dock. Kunde avsinstallera allt utom summerboard där jag får "Main script failed" när jag försöker. Installerade jag sedan om finns ikonerna återigen där. Får jag felmeddelandet för att summerboard var aktivt när jag uppgraderade?

Finns det något sätt att dölja ikoner på 1.1.4?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-03-25 14:27
Ursprungligen av Rooney:

Hade en del tredjepartsprogram installerade när jag uppgraderade från 1.1.3 till 1.1.4. När jag gjort detta så hade alla ikoner för de programmen försvunnit. Nu ligger där en zibri blog ikon istället dock. Kunde avsinstallera allt utom summerboard där jag får "Main script failed" när jag försöker. Installerade jag sedan om finns ikonerna återigen där. Får jag felmeddelandet för att summerboard var aktivt när jag uppgraderade?

Finns det något sätt att dölja ikoner på 1.1.4?

Det står i flertal trådar att man bör avinstallera "allt" innan man uppgraderar....

Poof döljer ikoner.

  • Medlem
  • Hillared
  • 2008-03-25 14:30
Ursprungligen av Rooney:

Hade en del tredjepartsprogram installerade när jag uppgraderade från 1.1.3 till 1.1.4. När jag gjort detta så hade alla ikoner för de programmen försvunnit. Nu ligger där en zibri blog ikon istället dock. Kunde avsinstallera allt utom summerboard där jag får "Main script failed" när jag försöker. Installerade jag sedan om finns ikonerna återigen där. Får jag felmeddelandet för att summerboard var aktivt när jag uppgraderade?

Finns det något sätt att dölja ikoner på 1.1.4?

Det är även rekommenderat att man gör en återställning (Restore) istället för uppgradering för att slippa problem med redan installerade 3:e parts program osv.

Prova att göra om uppgraderingen till 1.1.4 men denna gången välja att göra en återställning till 1.1.4 istället för en uppgradering och installera sedan om de program du hade installerat så kommer det nog att bli bättre

1
Bevaka tråden