Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

10.4.12 Final uppgrade ?!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Skanör med Falsterbo
  • 2008-03-07 22:30

Såg ett rumor ?!? på macenstein........ 10.4.12 final uppgrade !!

http://macenstein.com/default/archives/1194

Vet för min del att våran IT avd-> är inte redo för Leopard pga div bugg risker..
och server problem internt.. finns program plattformar som ej når upp till 10.5:tveksam:

är det nån annan som har samma problem ?

Förklara gärna dina problem lite närmare.

Jamen nån gång måste de ju släppa taget. Annars blir det ju parallell utveckling av flera OS X ...

Går det inte prova i liten skala med ett fåtal maskiner innan man släpper lös det över hela företaget.

  • Medlem
  • 2008-03-15 19:03
Ursprungligen av Goflorp:

Jamen nån gång måste de ju släppa taget. Annars blir det ju parallell utveckling av flera OS X ...

Går det inte prova i liten skala med ett fåtal maskiner innan man släpper lös det över hela företaget.

Det är väl trevligt om de fixar buggar? Att köpa ett OS är ju inte en prenumerationstjänst där man måste köpa uppgraderingar. Det ska ingå ett fungerande system.

Jag tänker inte byta till 10.5 innan jag ser någon som helst anledning (eller att jag köper en ny dator) Jag tror jag nästan inga (stora) företag uppgraderar gamla datorer. Det brukar funka bra att blanda olika versioner i samma nätverk.

Jo men visst är det trevligt. Men då får du väl köra 10.4.12 eller vad det blir tills maskinerna skär ihop.

"bugg-risker", är det ngt ni vet om som INTE fungerar?

1
Bevaka tråden