Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Väska till TiBook (igen)

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-03-20 15:03

Hej hej

Letar efter ett skydd till min Powerbook. Har sökt lite i forumen men mest hittat gamla inlägg och det borde ju ha hittats nya nu.

Jag vill alltså inte ha en hel väska utan bara ett skydd som jag kan lägga datorn i och sedan lägga allt i min ryggsäck.
Kan tänka mig en ryggsäck också om den är RIKTIGT snygg.

Några tips? Fick tillbaka 6000:- på skatten idag så jag tänkte bränna lite pengar på tillbehör på Macforum i GBG.

Snyggt skydd från BooqBags finns här!

/M

  • Medlem
  • Malmö
  • 2003-03-20 15:49

Caselogic har ett fodral som passar TiBook.

Länk!

Fixade länken. /M

[ 20. mars 2003, 16:06: Meddelandet ändrat av: Martin Belak ]

  • Oregistrerad
  • 2003-03-20 16:07

Det är en 15" PB alltså. booq bagen verkade snygg men jag vill helst inte ha en hel väska. Bara ett enkelt men funktionellt fodral.

Vad sägs om WaterField Sleve då?

/M

Hittade detta fordral till PowerBook; SoftSleeveProtection:Mitre.

Finns hos Tom Bihn

/M

  • Oregistrerad
  • 2003-03-21 08:31

Perfekt! Tack Martin. Där hittade jag allt lite saker som jag ville ha. Ingen i Göteborg som vill dela frakt med mig?

Mikael

  • Medlem
  • Nacka
  • 2003-03-21 12:22

Varför inte en sleevecase från Waterfield Designs. De finn skräddarsydda för alla Powerbooks och iBooks. Standardmodellen har inte lock, och inga fästen för axelrem, men det kan läggas till. Riktigt najs pryl!!

/arvid

Tucano Second skin är mitt förslag. Ett silverfärgat neoprenfodral speciellt gjort för Powerbook G4 15". Passar som handsken.

Har tyvärr endast haft det sen igår, så jag har inte hunnit dra några längre slutsatser om fodralet. Verkar dock kunna skydda powerbooken rätt bra

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore.woa/923/wo/5Sj4y1WkKSWTsxB95D/5.3.0.3.27.8

(finns även hos macoteket).

/henrik

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2003-03-21 20:06

Finns det någon svensk återförsäljare för de coola väskorna från waterfield design och Booq Bags? Eller någon inom EU så man slipper tullens elaka avgifter.

Kolla in Tucano second skin.
Jag hämtade min idag från macoteket.

Riktigt trevligt fodral för ca:350 kr

Macoteket

1
Bevaka tråden