Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod Shuffle 2GB

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2008-02-19 14:46

I dag lanserade Apple en ny iPod Shuffle med 2GB. Kostar $69. Den gamla 1GB modellen kostar nu $49.

//Rob

1GB 429 spänn
2GB 619 spänn

kul!

Kan tipsa om att kombinationen mellan en Shuffle i kragen, kopplad till ett par Sony-Ericson-lurar (HPM-70) är kanon. Man tar loss lurarna vid mikrofonen.
Detta gör att lurarna når precis runt huvet, ingen meterlång slafs som hänger och fastnar i allt...

Detta har funkar för mig i över ett år som jobbar på Volvo Lastvagnar!

KaRo

Jag har en iPod Shuffle som sömnpiller ! När jag har svårt att sova har jag den på i ett öra i sängen och lyssnar på någon lugn musik. Händer att jag somnar ifrån den men det gör inget eftersom den är så pytteliten.

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-02-22 23:17
Ursprungligen av KaRo:

Jag har en iPod Shuffle som sömnpiller ! När jag har svårt att sova har jag den på i ett öra i sängen och lyssnar på någon lugn musik. Händer att jag somnar ifrån den men det gör inget eftersom den är så pytteliten.

hähä ja också faktist,fast jag har en nano 2g.Om man läggar ipoden på ett bord ser man att den är lite böjd och så har jag ett dusin repor och bucklor men vem bryr sej?...inte jag!:D

1
Bevaka tråden