Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MacBoo Pro med extern skärm och BT Tangent och mus

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag undrar om det finns en lösning så att man kan shifta mellan att köra bara extern skärm eller att köra både och eller bara intern skärm.

Uppställning är en MacBoo Pro med extern skärm och BT Tangent och mus!
Jag vill slippa att fälla ner och upp locket på MacBook Pro för att kunna köra bara extern skärm och den interna släckt.
Då undrar jag om det finns någon lösning eller tangent kommando alternativt 3 part lösning som gör att man kan växla mellan att enbart köra intern eller extern skärm.
När man kör den externa skärm så vll jag att den interna släckts!
På Pc Laptops finns det kommando Fn+Skärm tangent för att växla mellan skärmlägen!

Någon Som vet!

Den har ingen lösning så jag startar en ny!

Ursprungligen av Hunter78:

Den har ingen lösning så jag startar en ny!

Men det är väl bättre att fortsätta där, så att den kanske kan få en lösning? Det blir ju bara svårare och svårare att söka och hitta saker, om det finns många trådar som behandlar exakt samma fråga.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-01-30 17:03

MBP har nog bara stöd för "clamshell mode". Dvs. det finns ingen snabbtangent du kan trycka för att släcka ner MBP:s LCD och enbart använda den externa.

Jag har personligen svårt att förstå att man föredrar en skärm framför två (= mycket större skärmyta) men jag antar att det är en smakfråga...

Eftersom samma fråga redan tagits upp i en helt annan tråd stänger jag den här. Ingen blir hjälpt av en massa parallella trådar om exakt samma ämne, så fortsätt diskussionen i den tråd som redan finns.

/Mod

1
Bevaka tråden