Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

1.1.3 Uppdatering / January Software Update problem

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tja

Har köpt januari uppdateringen till min touch, har senaste versionen av itunes och 1.1.3 och de står i min inköpslista på mitt konto att ja har betalat den vilket är gjort, 155 kr har dragits men inget har hänt. har följt alla guider läst i forum etc. det ligger en "ipod touch app pack 4a93.ipa" i min "Mobile applications" mapp. men va ska ja göra med den för att få i skiten i ipoden? dra-och-släpp-metoden funkar ju såklart inte så vad gör man? nån som har samma problem? hur löste ni ert? tacksam för alla svar! tack.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-01-21 07:29

Har precis samma problem. Jag skickade ett mejl från Apples supportsida och klagade, men än har ingenting hänt.

Ursprungligen av gunek:

Har precis samma problem. Jag skickade ett mejl från Apples supportsida och klagade, men än har ingenting hänt.

Har gjort samma sak, de hänvisar bara till deras Trubbleshoot artiklar hela tiden, vilket ja har gått igenom x-antal gånger nu.

  • Medlem
  • Västerås
  • 2008-01-24 14:39

Hade samma problem....

men aktiverade auto sync, klickade TVÅ gånger på "Synkronisera" och plötsligt var touchen uppgraderad. (Med maunuell sync hände det ingenting när jag klickade på "synkronisera"):confused:

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-01-21 14:45

Fan va jobbigt... Jag var på väg att göra det men jag blev osäker på om jag verkligen skulle eftersom det verkade vara en riktigt konstig och osäker process.

Hoppas det löser sig för er!

1
Bevaka tråden