Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny i svängen..

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej! 18 år i fullt sjå att gå ut gymnasiet. Bor i Lerum(utanför GBG) och är en så kallad "switcher" sen snart ett år tillbaks. Hittils aktiv på Mactuellt.se och i #mac.se @ efnet. Inom PC-världen hänger jag mycket på Sweclockers.com där jag varit engagerad i många år.
Pysslar mycket med programmering och server-tjafs då det är mina intressen. Klättrar även mycket och går för tillfället en dyk-kurs där jag får mitt certifikat nu på lördag Kör en iBook 14" nu, ska uppdatera någon gång men det blir nog lumpen först.

[/end]

  • Medlem
  • Tingsryd
  • 2006-01-19 07:38

Hej och välkommen! Jag har precis beställt en iBook för första gången så vi är väl på samma nivå... Hoppas du fortsätter trivas på forumet!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-01-05 15:53
Ursprungligen av Pommac:

Jag har precis beställt en iBook för första gången så vi är väl på samma nivå...

Menar du inte att du att du beställt en MacBook? iBook tog ur produktion för ett bra tag sedan.

Ursprungligen av Reisan:

Menar du inte att du att du beställt en MacBook? iBook tog ur produktion för ett bra tag sedan.

Japp och det var ett bra tag sedan han skrev sitt första inlägg också

Visst är det trevligt att hälsa nån välkommen. Men efter TVÅ ÅR är lite väl!

Hej och välkommen

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-01-05 15:51

Hej och välkommen till forumet! Kul att du vill göra oss sällskap. Hoppas att du kommer att trivas på detta trevliga och hjälpsamma forum.

  • Medlem
  • Lerum
  • 2008-01-09 19:09

En till Lerumare alltså

Välkomna till den ljusa sidan !

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2008-01-13 19:58

Första inlägget skrevs för två år sedan.

oops!

Så blir det ibland. Man ser att tråden är fetmarkerad i listan pga att nån skrivit nyss i den... och eftersom det är presentationer så tror man då att tråden är helt färsk... synnerligen mänskligt.

zapher kan väl berätta om hur det går med dykning och klättringen.
Ser att han inte är så aktiv, men med lite tur så...
Klättrare har vi ofta på grannön (Hönö Röd).

Senast redigerat 2008-01-13 20:14
1
Bevaka tråden