Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Konverterar-program till Mac?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjena alla där ute!
Inkasserade en iPod Nano 4gb igår och har sedan innan en Macbook. Tankade först några konverterar-program men de funkade inte till MAC. Är det någon som vet något enkelt och snabbt program som funkar till MAC? Är rätt oteknisk av mig, gillar designen! O:-) Tack på förhand /Joppe!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-12-18 10:59

Vad ska konverteras till vad? Egentligen oavsett vad så hittar du mängder med förslag om du använder sök-funktionen...

  • Medlem
  • Gävle
  • 2007-12-18 11:01

Det heter Mac, inte MAC. Tack för mig.

Jag gissar att du vill göra om video till iPod? I sådant fall, testa "iSquint" som är gratis, eller storebror "Visual Hub" som kostar lite pengar.

Tack, jag testar och om det inte funkar får jag väl återkomma!

Fan vad skönt att det finns människor som du Jogin, jag ber om ursäkt för att jag skrev MAC, självfallet ska det vara Mac, rätt ska vara rätt! Hur hade världen klarat sig utan dig? Hör av dig om du ser ytterligare något stavfel eller något som inte känns bra i största allmänhet. Andas grabben. /Joppe

  • Medlem
  • Gävle
  • 2007-12-18 20:47

Tack detsamma, man gör vad man kan, och det gör ju alldeles uppenbarligen du med.

  • Medlem
  • International user
  • 2007-12-19 18:01

Jogin har iaf en gullig kisse

1
Bevaka tråden