Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lång laddtid

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det någon mer som tycker att iphonen har en väldigt lång laddtid? Har jag ca 25% kvar av batteriet och sätter på laddningen när jag kommer till jobbet vid nio så är telefonen ändå inte fulladdad till lunchen vid tolv...

Är det bara jag som är bortskämd med sony-ericssons laddtider eller är det segt?

Skillnaden mellan Sony Ericsson och Apples laddningstider är väl att SE telefonerna laddas upp till 100%, när dom i själva verket bara är 80% laddade. Så upplever iallafall jag min SE telefon, medans iPhones batteri är lite mer nära verkligheten.

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2007-11-16 19:44

Ja SE-telefoner har en konstig urladdningskurva, det ska erkännas. Men laddtiden är extremt mkt snabbare.. Idag kändes det som att min iPhone krävde nästan hela arbetsdagen för att nå full laddning från några enstaka procent.

Använder ni vägguttag eller USB-port i datorn när ni har så långa laddningstider?
Jag tycker min iPhone laddar väldigt fort i vägguttaget.

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2007-11-18 18:43

Det stämmer faktiskt. Jag har kört på USB hittills, och när jag provade vägguttaget så gick det verkligen undan. Så det blir vägguttaget från o med nu.

1
Bevaka tråden