Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny hemsida!!

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2007-10-17 00:12

Köpte domänen ipodtouchjailbreak.com för några dagar sen och kommer att översätta och kompilera ALLT som finns om ipod touch, jailbreak och mods där!
Bygget startar ikväll Tisdag (US central time) så om några dar kan ni nog surfa in och kolla! Den kommer inte att ha några forum då 99.se gör ett alldeles fantastisk jobb och det redan finns ett gäng med diskussioner på andra ställen online!

Om ni har några vettiga förslag på vad ni skulle vilja se på sidan (om jag inte tänkt på det redan!) så skriv en rad!

Max

www.ipodtouchjailbreak.com

Bra initiativ! Ska hålla mig uppdaterad, lycka till!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-17 01:36

Trevligt, ska kika när den kommer upp Och som Andreas sa; Bra initiativ!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-17 09:13

riktigt, riktigt härligt gjort av dig!
lycka till!

Min touch får jag strax innan jul, så hoppas sidan är uppe tills dess;)

Skulle du vara intresserad av att bli del av iFun teamet? Känns ju ganska vettigt att samla allt på ett ställe

  • Medlem
  • Umeå
  • 2007-10-23 04:13

Bra att någon tar sig tiden att göra ett sådant arbete. Funderar på att fixa lite apps till min ipod touch snart verkar som att det blir roligare så.

  • Medlem
  • International user
  • 2007-10-23 10:28
Ursprungligen av pbeh:

Bra att någon tar sig tiden att göra ett sådant arbete. Funderar på att fixa lite apps till min ipod touch snart verkar som att det blir roligare så.

Joro, det kommer verkligen att ta fart när Apple släpper SDKn till touch och iTelefonen i Februari!

1
Bevaka tråden