Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac lever sitt eget liv!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-02-19 23:35

Jag skulle bara in och ändra min emailadress då 99mac börjar bete sig konstigt. När jag klicka på uppdatera profil får jag ett felmeddelande från servern som säger ungefär:

"This is an extremly abnormal error" (kopierade hela texten men råkade kopiera en annan sak direkt efter).

Men här sluta inte konstigheterna, ett par minuter efter krachar Chimera. När jag surfar tillbaka in på 99mac har jag blivit utloggad. Jag försöker logga in, men nej, fel lösenord. Vadå fel lösenord? Jag kan väl mitt lösenord tänker jag. Efter ett antal försök låter jag 99mac skicka mig mitt lösenord. Till min förvåning är det då ett nytt lösenord!

Vad är det som händer?

  • Oregistrerad
  • 2003-02-19 23:38

Missade visst det här:

Eftersom vi kräver bekräftelse av varje ny epostadress så innebär varje förändring av din e-postadress att vi automatisk ändrar ditt lösenord och skickar det till din nya epostadress.

99mac verkar alltså inte leva

Hur skrev du dessa två inlägg om du inte var inloggad?

  • Medlem
  • 2003-02-21 08:38

p.g.a detta antagligen;

Efter ett antal försök låter jag 99mac skicka mig mitt lösenord. Till min förvåning är det då ett nytt lösenord!

Herrn har svarat på sin egen fråga liksom

1
Bevaka tråden