Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Antress Modern Plugins! Något att ha?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Antress Modern Plugins!

http://www.modernplugins.in-tw.com/

Är det någon som testat dess pluggar? Är det värt att lägga tid på att testa och använda sig av dem. Rent visuellt ser det ju bra ut men hur är det ljudmässigt?

Några tips eller kommenterer?

Jag kände mig tvungen att testa dem för några månader sedan eller när det nu var.. och exakt.. det visuella är ju bra.. men det är rent skräp där bakom. Bara till att slänga ut tyvärr

Kan ha svurit på att det fanns en tråd om de här pluggarna redan. Hittar inte den dock.

I kort är de sammansatta i SynthMaker (naturligtvis behöver de inte låta dåligt för det, men de tar generellt lite mer CPU). Det var även lite debatt kring hans GUI eftersom många detaljer är stulna från andra, kändare, pluggar.

Minns inte så mycket från när jag provade dem. Men jag har inte dem kvar installerade i alla fall.

Jag läste Antares men kände inte igen hemsidan

Vissa av grafikfilerna var (är?) hämtade rätt av från Universal Audios pluggar, vilket fick rätt många att purkna till. Jag har inte testat dem själv, men av reaktionerna jag sett så verkar Antress vara långt från originalen/de andra klon-pluginsen.

Så det finns nog bättre plugins att lägga sin tid på.

1
Bevaka tråden