Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dagens aktiva uppdateras inte alltid

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu när jag börjar skriva detta (kl16.44) har inte "Dagens aktiva diskussioner" uppdaterats sen 16.08 trots att det bevisligen finns nyare inlägg. Sen 99mac bytte kostym för nån vecka sen har det varit så då och då. Innan dess var alltid uppdateringen momentan.Det hjälper inte heller att köra en alt-refresh i Explorer. Jag upplever det också på flera olika maskiner, så det borde inte vara "mitt" fel.

Är det nåt som kan fixas? Själv läser jag alltid bara diskussionerna via den sidan och det är trist när man gör ett inlägg och inte ser när det kommer fler inlägg i tråden.

Min "dagens aktiva..." visar 17:17 som senaste inlägg. Cacheproblem?

Har märkt detsamma.

Jag har testat lite på hemmadatorn nu och att rensat cache och cookies. Men om jag jämför 99mac.app:en och sajten så är dom ofta inte i synk.

Jag har inte fått några längre väntetider men om jag trycker på refresh ca 1 gång i minuten så får jag inlägg som ändå är flera minuter gamla. Likadant om jag själv gjort inlägg så dröjer det ett par minuter innan de dyker upp. Så nån momentan uppdatering är det inte, och retligt är det.

Som sagt gäller detta både hemma- och jobbdatorn och väntetiderna är mer eller mindre långa.

Är det direkt uppdatering av "Dagens aktiva..." för alla er andra (utom gambit då) när ni gjort ett inlägg?

1
Bevaka tråden